söndag 9 oktober 2011

Glad-tejp


Efter tips från någon här i bloggosfären, minns inte vem, budade jag hem ett gäng mönstrade tejprullar på Tradera för några veckor sedan. Jag fick dem och frakten för en struntsumma och härom dagen kom de, skickade hela vägen från Kina. Kan inte begripa hur de kan få lönsamhet i det hela även om rullarna i sig säkert är i det närmaste gratis där borta.
Rullarna är hur som helst som ett litet gäng färgglada godisbitar. Man blir glad när man ser dem och även om jag just nu inte vet vad jag ska ha dem till så vet jag att de garanterat kommer komma till användning. Tills dess får de bara pryda mitt pysselskåp.

.

4 kommentarer:

  1. Söta tejper! Ser inte ut att vara så mycket på varje rulle dock.
    Så här kan du göra med tejpen: http://hellysjul.blogspot.com/2011/08/tjusig-ljusig-tejp.html

    ha en fortsatt fin söndagskväll!
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja ghar suktat efter sån där gladtejp jag också. Sk anog slå till snart...! :-)

    SvaraRadera
  3. Gladtejp är ju precis rätt ord! :) Härligt med såna där tejprullar, jag har en alldeles för liten samling och köpstopp, så jag får njuta av bilder på andras tejp istället!
    Kul att hitta andra med samma knäppa smak som man själv annars, jag är ganska säker på att ingen annan än jag o sonen var intresserad av den där souvenirbåten som vi köpte :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...